8 månader idag

japps det blir min lilla pigge idag och så skoj vi har haft det idag... sov hur länge som helst pigge gav minsann sin mamma sovmorron idag vikket jag verkligen behövde.
Sen åt vi frukost tillsammans alla 3 jag pigge och nippies
Efter det så tog jag på oss lide klär och satte pigge i vagnen och kopplade nippies sen tog vi oss en promenad.
När vi kom tillbaka så ville nippies avra ute mera så jag satte henne i kedjan där fram och efter ett tag så vill pigge ha sig en flarra välling sen deckade hon i vagnen och sov ute i nästan 4 timmar. Så dp fick jag chansen till att städa vattna blommor och tvätta lite.
har länge tänk slänga in pigges babygym på en tvätt och idag drog jag inte på längre stod visserligen att man inte kunne tvätta det i maskin men det gick hur bra som helst.
Hängde ut det på tork sen.

Satte mig en stund vid köksbordet för att fundera ut på vad jag skulle göra härnäst och fick då syn på pigges matstol...
såg riktigt hur det kröp om den..så den åkte ut blandade yes och vatten och besprutade den totalt både en två och tre gånger sen fick den stå ett tag innan jag sköjlde av den och fy fanken vad äckligt vad mycket skit och räligheter det fanns i den.. MEN NU skiner den som en liten grå/gul sol här i köket.

När pigge vaknade så var hon klart hungrig så jag satte i gång att göra köttfärssås och spaggetti och jisses vad hon åt och kladdade sen fick hon bananpure till efterrätt och det var ju ÄNNU godare..

Sen kärde vi lite mys och lek på golvet hon satt och slog med saker och hade sig hon e så rolig när hon inte ser att man tittar på henne...
 Sen hade vi fullt bus framför datan med massa skratt och bus..

Försökte dra ut på det så halv 9 fick jag lägga henne då orkade hon inte mera...
men tror hon var hel nöjd med sin dag....
Och imorron e det trolldegsdags...


ja här ser ni hur skoj hon hade vi mat bordet... hon ÄLSKAR verkligen att kladda o det skall små barn få göra:)
image168
AHHHHH hon e så gooo skulle kunna äta upp hela henne....

Kommentarer
Postat av: madde

Grattis Piglet PÅ 8månaders dagen =)
Ooo så söööt hon är lilla busfröet !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0