ännu ett...

Prov skall tas på lilla pigge i morron kommerinte ihåg vad det hette men det skall ta fram hur stor funktionen är på pigges båda njurar tillsammans.
sen efter det blir det op ja inte morron men inom det snaraste.... och jag e nervös skall jag säga...ja det har ajg varit nu båda gångerna hon varot inne på op.. Det e faen inget skoj.
Bara synd att folk inte kan sätta sig in i hur det är att ha ett sjukt barn...tänk vad enkelt allt hade blibit då vad alla hade förstått och fattat.....
Men men nog om det.
Skall bli skönt att få gjort det dära testet i morron iaf. så man vet lite mera sen om op.
Och vi får hoppas att hennes "skrutt" delar inte förstört något innan dom tar bort dom.


Igår var min vän betina här och vi satt och snackade lite och hade skit skoj skrattade så grät vissa gånger. Kan ju säga att efter denna vecka så behövde jag det verkligen....hon e verkligen den som alltid får en på gott humör och man glömmer både tid och rum.. Så skönt med en sån vän tycker jag.

Nej nu skall jag gå och vila lite middag med min "mini hårdrockare"

Kommentarer
Postat av: madde

mm de hade varit skönt om människor runt om kring kan sätta sig in hur de är o ha sjukt barn. men är nog inte så lätt för andra som inte själva varit med om det

2007-08-19 @ 13:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0