Bvc..

Japps där var vi idag. och pigge följer sin kurva precis som hon skall. och allt annat med för den delen.. Bvc sköterskan var så nyfiken på allt som hänt kring pigge nu så det fanns inte.. Jisses vad hon berömde mig för allt vi gått igenom.. Och glad blev när hon fick höra att pigge kommer att bli helt friskt
HELT FRISK!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja jag
kan knappt fatta det själv mend et kommer hon att bli iaf!!!!!!!!
:):):):):)

men ingen är gladare än jag iaf...
sen slippa allt vad sjukhus helterdet skall bli så jävla skönt att bara kunna avra hemma och njuta av sitt barn!!!!!!!

Annars idag har ajg umgåtts ed linda som jag inte träffat på år och dar kändes det som men det var lääääääääänge sen iaf och hon skall ha bebis nu i sep.. en liten terorrist blir det... hihhihi får väl hoppas att det kommer dagen innan eller efter.... men kommer nog bli en litet terorrist ändå med sånna föräldrar..*fnissar*

annars idag ahr det varit lungt....
ser framemot nästa vecka då jag HOPPAS vi får en op tid till älskade lilla pigge så hon iaf kan bli 1/2 frisk..;)

nej nu är det en dusch som gäller för henne sen mys och välling i soffan sen sängdags.
Skall bannemig lägga mig tidigt ikväll med känns som om min kropp behöver det efter allt med sjukhus och grejs.


Kommentarer
Postat av: Malin

Så stolt över dig och tösen.. sen de med sängen behöver du inte bryr dig om hjärtat... de fixar sig..puss

2007-08-22 @ 10:10:47
URL: http://trissemalin.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0