Dagis!

Fick hem papper idag ang dagis plats åt maja.. jisses redan tänkte jag..nu inser man verkligen hur stor hon och hur fort tiden går.
Man hinner liksom inte redigt med.. snart är hon 30 och skall flytta hemifrån(hon får inte flytt från hon e 30...)
Men dagis...jo visst vill jag hon skall gå på dagis..men vikket stort steg att lämna över henne i andras händer..lämna över ansvaret till någon annan... hur fanken skall jag klara det?? jag vill ju ha min lilla skrutta hemma hos mig hela tiden. Kommer ju var hur nervös som helst och gråta av saknad.
Kan ju knappt lämna henne med martin föresen jag vill vara med henne..mitt lilla hjärtegull.
Eller så kommer jag spionera utan för dagis så dom sköter henne som dom skall och att hon har det bra där utan mamma.och att dom inte är elaka till henne..kniper henne och låser in henne och så....usch vikken tanke...

Jaja det blir nog bra när den dagen kommer....
idag var Hanna här och vi åt tacos och godis och snackade var sklönt att ha henne här har inte känt henne så läge med hon e helt underbar..precis som jag ärlig rak och man kan snacka med henne om allt..så skönt att ha sånna vänner.
Och nu ikväll kom svärmor och sussanne hit och vi fikade och hade det trevligt kolla på tv sen körde dom hem...tråkigt alltid skoj med besök. men imorron blir det ju fullt med folk på området här då vankas det grillfest här.. skall dock vara nykter, har ju ingen barnvakt till pigge. Men det gör inget kan avra skoj det med.

Bjuder på nårra fina bilder idag...


MIn lilla data hacker... älskar att slå på tangentbord!

image205
Denna bild e så härlig att titt på.togs nu ikväll när pigge skulle äta..eler hade ätit..ahhaa

denna bild e med så....kladdig....:)

 Pigge i bak farten....(hemma hos linda tidigare i veckan)
Man blir lätt trött av att baka...(hemma hos linda tidigare i veckan)

Nu säger ajjg hej och tack för mig idag..

Ps... lund har inte ringt idag heller.....suckar!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0