Denna vecka!

Skall jag förhoppningvis får en op tid så jag kan förbereda mig mentalt på att det skall hända men våran lilla pigge.

Idag har ajg avrit på möte inne i stan med T-rocken utvärdering stod på schemat idag. Intressant men vikket kaklande hörde som man kommit in på et utläkst ställe bara massa jidder och grjor hela tiden alla skulle prata i mun på varann..
men till slut så fick det till att vara ett möte och alla fick sagt vad dom skulle.
Och alla avr jätte mycket mega nöjda med min istats trots den jävla röran som var när jag tog över personalbiten.
Så det var roligt att höra det liksom pucshar på en till att bli ännu bättre  (om det nu går vill säga...*haha*)

Allt strulade med barnvakt och sjuss in till stan men tills lut så löste det sig tack vare min egen lilla twin hon e bara så jävlust underbart go och snygg för den delen med i sin nya frissa avr en helt annan människa idag..
HOn tog och passade pigge den stunden jag avr på möte sen skulle malin hämtat mig men tyckte inte hon skulle behöva dra ut Fabian så jag messa linda o hon kunde hämta oss så vid 10 tiden nu ikväll komer hon och plockar upp oss och sjussar oss hem..
Som tack för hjälpen skall jag hjälpa henne i morron..
OCH SOM tack til maria vet jag inte vad jag skall göra.....
VAd vill du ha honey..??*ler*


idag har det inte blivit några bilder...vet inte varför brukar ju ta bilder varje dag..
men men får la bli fler i morron när vi e hos linda.

Nu skall jag prata en stund till med min twin innan jag skall tryna..


Kommentarer
Postat av: Maria

Vassegooo honey det va så lite så...fast det blev litta jobbigt mot slutet o va tvillingmamma =)...Tjaaa va jag vill ha,,,,en mille hade inte suttit fel ;)...Pussas

2007-08-28 @ 00:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0