faen vad rädd jag blev då!!

Skulle sätta pigge i sängen medans jag gjorde vällingen till henne men hon ville faktiskt hellre ligga för hon var å trött.
Jag gick till köket jorde välling satte i micron och medans den stod där gick jag på toa..
När jag kommer tillbaka och tar ut vällingen så hör jag hur hon hostar i sängen..och det r ingen VANLIG hosta..
jag rusar in och där ligger hon och har kräkt och har halsbandet i MUNNEN!!!!!!! så antaglige har det åkt ner i halsen så hon har hostat upp maten hon åt innan..
Men jisses vad rädd jag blev innan jag väl fick upp henne och ut med halsbandet..och hon höll fast det så jag fick dra loss det ifrån hennes lilla hand. Och vad hon var ledsen..
Fick sen ta henne till toa där jag fick tvätta av henne och då blev hon genast på bra humör igen:)
och under tiden ajg bädda rent i hennes säng fick hon sitta i köket..
Så nu har hon inget halsband på sig längre..

SEn var jag ju tvungen att kramas och ha lite närhet av henne.
Och nu ligger hon i sängen lyssnar på Alla vi barn i bullerbyn och dricker sin natta välling.

Idag har inte Lund ringt heller. Men då riner jg bannemig imorron för nu kan ajg inte hålla mig längre jag MÅSTE veta. Så att det inte kommer att dom ringer dagen innan som dom gjorde när dom skulle sätta  nefrostomin.
För då hinner jag inte med...jag måste hinna förbereda mig lite mentalt.
Annars idag har det varit en sån deppigt tråkig dag.. satt ute en stundi fm löste lite knepoknåp och pigge somnade i vagnen.
Sen vilade vi en stund eller 3 timmarblev det men jisses vad skönt det var.
Och nu skall jag lägga upp lite bilder sen krypa till kojs lång dag i morron.

image199


image201


Tog lie bilder på henne nu när hon satt i köket i kväll efter händelsen med halsbandet...
Älskar dig min lilla solstråle...

Kommentarer
Postat av: zeth

Man får ta och trixa lite själv, har gjort min bakgrund i photoshop men annars kan man ju hitta på google eller liknande.

2007-08-29 @ 21:21:01
URL: http://zeth.blogg.se
Postat av: miia

hej!
vilken söt dotter ni fått =)
usch va jobbigt med halsbandet men skönt det redade till sig!
va rädda om varann!
ha de bra!

2007-08-30 @ 10:36:53
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0