HYY såå kallt

ja det har det verkligen varit idag. blåsigt och redigt kallt. fick ju ha stor tjock tröja på sig idag och pigge fick ha massa kläder på sig. Satte tillochmed på henne en mössa för så som det blåste och hon har nyss varit förkyld så vill jag inte ha något sånt i detta hus igen. Och framförallt inte öronont.. men var nog bara jag som tänkte så så för av  alla ungar på stan så var pigge den enda som hade mössa... och vissa barn satt där i sin vagn i korttröja eller i kort byxor... jag menar SÅÅÅ varmt var det INTE!!!!!!!!

idag har ajg tagit lite bilder....
kommer här nedan..
titta och njut........


NIppies ligger ALLTID på pigges rum från det att hon lagt sig till jag går och lägger mig.





Pigge i sin vagn innan vi skall bege oss ut.


Pigge på stan i sin nya mössa... möged o dan...


image195
Hon ser så himla skoj ut på denna bild... nyduchad och nästan redo för flarran och sängen



Ännu en fin bild..


Nje nu blir det hundutgång sen loppelåda.

HAr fråsten inte hört något från LUnd idag...hoppas hoppas hon ringer imorron...
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0