Infektion!

Ja för exakt en vceka sen var det en madröms natt pigge skrek oavbrutiti i 6 tmmar inget kunne få henne glad och hon som alltid brukar sov så gott o natten.. så vi belv skit rädda oc trodde något var fel i magen ellermed slnagen på henne.
Och mycket riktgt det var fel... hon hade fått en infektion i hålet som  går in i njuren.. märkte det när vi satthemma hos svärmor och jag bytde på henne så såg hag att et var lite blött som blitt under henne och tryckte på plattan som sitter vid slangen och där bara vällde ut var oc jag luktade och häll på attkräkas fy avd det luktade illa..
så det var bara att sätta sig i bilen i il fart ner till BUS där vi blev väldigt tevligt bemötta vikket vi eller g inte e van vid men då hndlar det om CSK.
Men nårra timmar senare fick vi pencillinså nu har hon gått på Heracellin 2.5 ml*3 om dan,första gångnen var de hemskt att ge henne det eftrsom det inte smakar så gott (jag smakar på alt som jag stoppar i henne) men nu går det en dans visst hon fryner men hon får det i sig och det är uu huvsaken sen att den nån gång tar 2 min eller 20 min spela ingen roll bara hon får det i sig.

AHr inte kunnat uppdatera min blogg eftersom vi numera bor i Träne oc ahr inte fått internet inu men det kommer i nästa vecka.
Annars så trivs vi än så länge ra ute på lannet---lungt och fridfullt e det och pigge o jag och nippies e ute hela dagarna så när kvälen kommer e vi såå trötta så trötta så..
men de e skönt attkunna gå ut so amn vill.

Min vän Madde har fått sin lilla gosse Casper nu..e så glad för deras skull så det finns inte skall bli så skoj att få träffa dom sen.

Nej nu skall vi åka en sväng till festivaleni Hässleholm och gå e sväng där.

Vi höres.. många tankar till er där ute med sjuka barn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0