Jisses

vikken värme det e ute idag... suttit i skuggan hela dagen och pigge har varit naken fis hela dan. inget skoj alls för de små liven att behöva ha det så varmt.
Men nu är det tydligen åska på gång och det skall väl rensa luften lite.(förhoppningsvis...)

igår bytade jag förbndet tänkte jag skulle göra det hemma hos farmor så hon fick se hur det såg ut vikket hon aldrig gjort och det gick hur bra som helst att göra det inget skrik eller något.. och där infektionen varit såg det hur fint ut som helst inget var eller illa luftande grejs.
Utan allt gick hur bra som helst.

Annars händer det väl inte allt för mycket allt rullar på som vanligt med pigge... vill bara at tiden skall gå nu s vi får veta vad som kommer att hända vår lilla solstråle... eller att hon iaf kan bli av med Nefrostomin...
Men det lär väl sitta ett bra tag till antar jag.
Enda tråkiga e att INTE får bada... mmen att sitta i vatten går bra bara det inte blir blött upp mot ingången.. så nu nästa vecka antaglign så kommer min twin med hennes gapeda ungar till oss ;););) och då skall vi minssan bada i pigges pool.;);)

Nu skall vi snart ta och bli hämtade från twin för att åka hem till hemmets lugna vrå..
Men fy vad skoj vi haft det idag..
Verkligen saknat min twin och hennes fam..

Nej nu skall jag gå och vra social mot dom.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0