NEHE!!

Inget samtal från lund idag heller.. men ringde i morse så hon vet ju att jag sökt henne iaf... så förhoppningvis ringer hon i morron.. ringde även lite andra samtal imorse som behövdes och som det strular..men det är CSK i ett nötskal.
Tur man slipper dom hädanefter när det gäller PIgge....

Idag när jag var med Linda så var vi först på Willys och köpte mat sen på coop i vä sen tibx till stan för jag skulle ha blöjor på Maxi.
Sen hem till LInda som bor här typ 400 m från oss. Hon skal ha kalas på lördag för hon fyller år på lördag..
Så hon satte igång o gjorde en citronkaka o när den var i ugnen..så började jag busa med pigge på golvet... och jag testade att lägga henne på mage... och tro det eller ej men hon RÖRDE sig annars har det varit munnen rätt ner i golvet.. men ikke idag inte... ohh gud vad förvånad jag blev då.. trodde inte det var sant..
Så när jag kom hem nu i kväll så testade jag lägga henne på golvet på mage och jo då hon for runt och klippte sig en leksak som låg på hennes lektäcke... var bara tvungen att messa martin o berätta.. Sen fick jag ju skriva till min twin att hon faktitkst rör sig där nere på golvet...
Snacka om att jag numera är den stoltaste mamman som gått i ett par skor här po lannet..haha

Nej nu skall jag fixa pigge i säng snart sen göra nåed att äta sen blir det nog bingen för mig osså e ganska så trött ida...

HAJHAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0