Nova i Lund.

Ja där var vi igår skulle egentligen åkt till Dinoland men det blidde inte så för att k var sjuk och det var tråkigt. Men men inte så mycket att göra åt. Jag och Betina bestämde oss för att åka till Nova ist för att titta rundor lite och kolla på folk(vilket vi älskar att göra, och många goda skatt fick vi hahahaaaa)

Men blidde lite kläder lite rea och lite så billigt. Gick där i 5 timmar sen stängde dom så vi begav oss hemmåt.. När vi kom hem till mig så flög jag in i duschen en snabbis för att sedan åka vidare till hanna och sabben och umgås o ha skoj. Det slutade med att jga kom hem 4 i morse...
men gud så skoj jag hade kändes som om det behövdes efter alla turer med Pigge och allt där omkring så det tyckte jag att ja var värd!

Så idag var jag ganska så trött eller MYCKET trött rättare sagt så när vi kom till svär mor vid halv 11 tiden var jag inte den piggaste men det var trevligt ändå och goda bullar och en god tårta blev det.

När vi kom hem lade vi oss alla 3 i sängen för att kolla film och pigge somnade först sen somnade jag och martin osså.. Martin vaknade först och gick upp och gjorde mat (vårrullar o ris) han e sååå redig min man kan tilloch med få till riset bättre än jag kan :) gott var det iaf..
Efter vi ätit vaknade Pigge o hon fick osså lite mat och fick kladda som hon alltid får göra och det slutade med en lång skön dusch för hennes del.. och lite bus och vad hon tyckte det var skoj...


image184

image185

Att man bara kan älska en människa så mycket... Pigge e det bästa som finns i människo värld!!

image186

denna bilden får mig ALLTID ALLTID att skratta efter en jobbig stund!!



Veckan som kommer hoppas jag på att vi får första OP tiden... kommer gå som på nålar hela veckan
har hon inte ringt på torsdag ringer jag banne mig henne på fredag..om jag nu kan hålla mig så långt..

Ett stort GRATTIS till Felicia får vi osså säga jue.. hoppas att allt e bra med sötnosen och hennes goa mamma:)

Kommentarer
Postat av: Maria

Mosters flicka alltid lika gla

2007-08-28 @ 00:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0