30 tusen volter...

slog mitt hjärta när telefonen ringer kvart i 3 i morse/natt. Och martin berättar att det inte kommit något kiss i påsen eller i blöjan... oh nej tänkte jag vad e nu detta skalll vi aldrig få ha det bra????
Men dom kolla det urinblåsan med sånt litet ultraljud och där stod normalt med kiss...
Martin tyckte även hon var svullen runt magen... tydligen har inte csk mätt den..*puckon* men nu skall det göras... i lund hade den ett mått på 47,5cm o inatt 48 cm alltså ingen fara. nyss åtit okckså så det var abslout ingen fara med henne..
MArtin ringde nog 3 gånger och äntligen så kom det kiss i påsen..
men skit vad nervös jag var kunde nog inte somna försen vid 5 i morse eller något tänkte bara på min lilla piglet.
Så nu e jag lagom pigg..eller inte.
men skall iaf duscha o göra vid mig sen bege mig till piglet så martin får hem o sova.

Nej bloggar mera i kväll..

KRAM PÅ ER!!!!

Kommentarer
Postat av: madde

csk i ett jävla nötskal

2007-07-08 @ 13:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0