7 månader!!

Japps det blev pigge piglet igår.. firade med kex och jouice...hur gott som helst..
sydde även lite byxor igår.. eller vi fixade till dom så man kan ha slnagen och byxor.. men symaskinen ville inte alls som vi ville...
men får seom det går bättre idag..

skall även byta pigges förband idag första gången helt själv.... kan ju säga jag e nervös...
måste ha flera påsar med... så vi får nog besöka avd idag eller en vc eftersom den här (på zoo) e stängd..
måste även beställa tele tid ill marcus måste veta mera om slangen...
eller skall man ringa till lund då kanske??
ingen aning men får nog boka tele tid iaf så kan han kanske berätta vart ajg skall få all info.. eftersom vi inte fick det ifrån lund.. vi frågade visserligen inte heller men dom kunde ju lämnat ett info blad om den.. men men...!!

Nej nu skall göra mig klar för att åka in till stan och hämta pigges vagn som blev kvar hos twin igår efter att vi åkte hem det vräkte ner och för att få så lite så möjlgt att böka med så lämnade vi kvar den när marin hämtade oss..

Pigges hosta håller fortfarande i sig....
vet inte om man skall åka direkt pp ist för att  ringa och hålla på.. kanske bäst så..skall e om twin vill följa med upp..

nej u e det färde till staden som gäller.

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag vet inte hur du får fram åldern, vi har inte samma sorts blogg, tror jag =) Jag gick in under "min profil" och fyllde i =)

2007-07-24 @ 11:16:37
URL: http://ladivina.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0