Bytande av bandage..

Japps det fick jag vara med om idag..
Och jisses säger jag vad e det för ett sjukhus egentligen... har dom plockat folk från gatan eller..
dom hade aldrig gjort det förr och visste inte hur man gjorde.. och jisses vikket liv det blev där..
dom fick ringa till lund och fråga vad dom skulle göra och hur dom skulle göra.. och vikken tid det tog..

E det meningen att det skall få gå till så här??????
Skall inte sjukvårdspersonal veta hur man skall göra eller hur saker och ting ser ut ocg går till??
Nå ja det blev bytt iaf och lilla blåa slangen sitter bättre nu än innan iaf det är väl det enda positiva med det hela.. ja joi sen ser det inte så stort ut heller..

Martin e hos älskade piglet i natt med..för jag klarar verkligen inte av det...
en sv dom som jobbar i natt kom fram till att jag har "sjuhussjukan"
och alla symtom och grjeor jag gör visar på att det e den... skönt att få veta..och att det var en av personalen som sa det till martin då kanske han kan förstå mig lite bättre än ist att bli arg på mig för ajjg e sur och grinig på sjukan..

har iasf fått super bra kontakt med våra grannar på avd hur trevliga och roliga som helst... och såååå söta barn dom har..
Eria och moa.. Moa är nästan lika gammal som Piglet... piglet e 10 dagar äldre. Och erik e 1 1/2år..
hur goa och underbara som helst.. och deras föräldrar e med helt underbara.
Har bytat adress och telenr så man kan ha kontakt nu efter åt med kommer bli skoj alltid roligt med nya vänner..
Kan ju behövas nu när man sållat bland dom..eller rättare sagt dom valt bort oss..men lägger man all tid man ahr på sitt abrn ahr man inte så mycekt tid över till annat..

Nej nu skall jag läsa på om vårdbidrag..sen sussa kudden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0