Byte av bandage..

Japps det gjorde jag igår helt själv... var super nervös men det gick hur bra som helst.. hon grät inte ett dugg!! Känner mig sååå stolt.. dock hade slangen åkt ut en bit så jag fick ännu en gång ringa till lund coh fråga vad vi skulle göra.
men det var ingen fara sa dom det gjorde den alltid.. men hade den åkt ut FÖR mycket så skulle vi höra av oss igen. Men som sagt ingen fara alls. Och den fick abslout inte åka ut helt för då får dom göra om allt igen..Och det vill jag absolut inte vara med om EN gång till!!
Men allt gick bra och det såg fint ut.


Idag fick jag så snällt ringa till vc på östermalm och prata med distrikts ssk.
Ang vi måste ha påsar och förband och annat till pigge nu när vi flyttar och jag lägger om det själv hemma..
Och påsar går det ju en del om man skall byta det varje dag i 6 månader minst!!
Var ju även en sväng till csk igår och fick påsar men ingen koppling till dom.....??? vad tror dom att man skall hålla slangarna ihopa 24 timmar om dygnet??
Nej men det avr iaf snällt att vi fick några st.. nu dels eftersom det kunde ta upp till en vecka innan vi kunde få ifrån vc för dom trodde dom skulle få beställa hem det.
Måste ge dom stort beröm på vc på östermalm första gången i hela mitt liv jag pratar med någon som e trevlig på en vc!!
trodde inte mina öron när hon snält och vänligt pratade med mig.. då blir man själv så glad och även TREVLIG vikket jag kan ah MYCKET svårt för att vara inom vården idag!!
Men det gick bra och jag skall dit i morron klockan 11 och visa och förklara så vi får rätt grejor!
Tänk att det skall vara ett sånt strul och grje innan man får rätt grejor.

Efter jag varit på vc så åker nog min twin med samma buss som jag hem till oss och hjälper mig att packa köket....
eftersom vi flyttar denna vecka.......
sen blir det städ till helgen...

Nej nu skall jag vila en timme innan jag börjar ta ner vägg pinaler..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0