En sväng på stan..

Ja det tog jag med Piglet innan idag hur skönt som helst slippa alla vitrockarna..
Maja fick massa djur och en STOR piglet ballong... och den blev poppis på sjukhuset må jag säga..:)
Gick där med Maria och emma hade hur skoj o trevlig o mysigt framför allt.. gick väl där i 3 timmar eller nåt..o piglet slocknade i vagnen.. sen nannade hon tills vi kom tillbaka.
Man märkte på henne att hon tyckte det var skönt att få komma ut i friska luften.. Men jag bultade ju på henne på om det var värsta snöstromen ute.. ville ju inte hon skulle frysa så västen fick jag glatt plocka av henne..
träffade en hel del man kände och några som man en gång kände på den tiden man var ung och vild..:)
men inget som jag brydde mig att hälsa på eller prata med för den tiden är nu förbi.. iaf med det umgänget...nu ejag vild o galen på ett annat sätt hihi..

Nej men iaf
så tyckte piglet det avr skoj att komma ut och hon verkligen älskar sin helium ballong... tittade och hade sig på den och slikcade och hade sig med den.. tänk så lite som kan göra ett barn glad..


SEn kom martin o vi snackade lite och gjorde maja redo för att dricka natta välling och nanna.. när det var gjort spelade vi lite pingis..
och innan jag skulle bege mig så tog vi en kopp kaffe..
sen tog jag hejdå av dom på rummet..
tänkte jag går in till stan förajg visste inte hur bussen gick vid sjukhuset så det gjorde jag..
träffade på maria och michelle tog en runda med dom på stan vilket slutade med att jag tog bussen hem 23.40.. men fanken vad skönt det var och bara strosa rundor ist för att åka hem med alla tankar..

martin blev lite sur kan förstå honom fullt ut...han ville ju med gå på stan..men men en hel v kvar bara andra dagen i dag jue..

Är iaf såååå stolt över honom att han äntligen börjat ta sitt pappa ansvar nu...Känner sig lite mer vuxnare på något sätt nu än innan när jag fick ta allt och hela tiden ha ursäkter för att inte han var med.

Nej nu skall jag ta och lägga mig e nanni i tittorna nu..

men jag åter kommer med blogg i morron..

frästen i morgon skall vi lära oss hur man byter förbandet på piglet..

Sen saknar Piglet sin Budda....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0