I fredags..

VAr vi på centrala slakt huset (förkortingn..csk) för att byta bandage på Maja.. och tacka gud för att det var jag som var med och inte martin.. absolut inget fel å Amrtin men han säger inte inte ifrån när något e fel. utn låter dom gra som dom vill!
I fredags då när dom skulle ta bort bandaget trodde den svarta att hon bara kunde dra bort det utan "remove" jag slog bort hennes hand och sa högt att det skall vara remove om ni skall ta bort något plåster på maja..
då den ena säger det är inte bra att använd det för ofta varpå jag säger hon använder det inte VARJE dag utan EN gång i veckan..

(För er som inte vet vad "remove" e så är det en liten lapp med någon ola och sprit som gör att plåsterlappen eller övrigt förband som sitter fast på kroppen går lättre att ta bort..)

Fick min remove till att ta bort det med...Och fortfarande så tror dom att slangen skall lossna men den gör  inte det..
Ibalnd så sr dom fast slangen utanpå kroppen men denn är en slang som när man drar i den så är det som en sköld inuti i som gör att den inte åker ut!! Men att förklara det för människor som tror dom känner mitt barn bäst är inte lätt!!
Nå ja det gick att få bort det oh att sätta dit ett nytt.. men för övrigt har ajg INGEN komentar om hur det gick!!
MEn hoppas dom lärt sig att jag är en av dom få som vågar säga ifrån!!


Iaf när v var på väg hem villle jag åka en runda så det gjorde vi och vi hamnade i hässleholm hos danne för lindha och rickard ja och wiggo med så klart.. var där.
På väg till hässleholm ringe jesse från csk alltså dom som vi bodde grannar med på avd.
Och vikken tur att det finns en som tycker som jag.. och när dom var där förra veckan så hade det inte alls blivit bra..
vet inte vad det är men dom på csk men dom är där nog bara för att tjäna pengar.. dom bryr sig om något annat än fika spela data och att tjäna pengar!!
Men dom skall få veta ännu en gång  på ons när jag skall dit att dom skall faen lära sig att lyssna på mig MAJAS mamma  jag känner henne bästa av alla.. Jag vet precis vad hon vill och när hon vill det! det enda som vet är vad hon hetr och när hon är född.
Skall även tala om för dom att jag inte litar på dom ett enda dugg känner mig inte ett dugg trygg när dom har med maja att göra!!

Nog om det blir bara irriterad resten av dagen!

I helgen har amja varitho min twin eller iaf lör-sön martin skulle iväg och jag var ju och jobbade på tivolirocken och det ahr ajg inte någon komentar till.. men jag kom hem och fick sova i min egen säng iaf. 20 timmar senare..

Nej nu skall vi vila en stund sen skall vi ut en runda.

måste berätta att jg igår läste en text i min twins blogg..

"Är vi idag åt lilla Maja även kallad Piglet. Går jätte bra och hon har varit himla snäll hela tiden...å härlig e denna tösen...alltid på strålande humör...trots att hon redan fått gå genom en massa saker...berundrar verkligen er min kära Twin...Ni har alltid humöret uppe..alltid så glada...ni har minsann inte haft de lätt. Jag vet hur lessen och orolig du har varit men dock ändå så har du alltid ditt strålnade leende kvar...din posetiva inställning på livet...Du är helt enkelt underbar gumman....Älskar dej....
Har tagit lite bilder under dagen som du ska få se imorron när du hämtar henne...Nu ska jag iaf natta lilla gumman....hihii Emma lånade ut en t.shirt som Maja skulle ha som nattlinne hahhaha...

Ha det bra alla där ute!!!"

Ni kan tro att jag grät som ett barn när jag läste det..  men för majas skull måste man vara glad och uppåt... trots att ens hjärta slits itu inuti enhur många gånger som helst men ändå så står man upp!!

image116

här kom dom bilderna som twin tog på henne...

Kommentarer
Postat av: madde

absolut måste man vara glad fast att de inte e så lätt :) Du och jag är nog ngr super morsor ;)

2007-07-16 @ 19:39:29
Postat av: Louise

Maja påminner om dej :)

2007-07-17 @ 16:24:07
URL: http://ladivina.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0