Inte dag..

Nej idag blev det inte att vi åkte till fattighuset..
men till min stora besvikelse skall vi dit i morron..:(
inget jag ser framemot alls men men skall banemig lära mig det sälv så man kan få ha piglet hemma i egna händer så man vet vad som händer och sker med henne..
Kan tyvörr inte hjälpa det men csk ger ajg inte många kronor i skålen för..
kan ärligt säga att jag HATAR det jävla sjukhuset!!!!!!!!!!
Visst tycker inte om Lund heller men jag ger det en krona iaf.. dom e iaf kända för sin barnspecialite....
och vad e csk kända för ???????????
nej just det hittar inte ett skit om det...

Idag har jag och piglet varit på stan och gått var hemma hos fam jönsson sen gick vi en runda på stan jag gjorde ett inköp av kaddborrband som jag skall styla piglets byxor med nu när man måste klippa upp dom längst med sidan så efter helgen så skall jag hem till fam jönsson igen ( ja dom blir aldrig av ed mig hihih...)men det tror ajg inte dom vill heller..fnissar..) för frun i huset där har en symaskin så hon skall snälllt få hjälpa mig att fixa till piglets byxor så hon inte tappar dom..

Eftersom piglet har en slang rakt in i njuren på vänster sida så för att slippa att den böjer sig så kom jag på idéen att när mna klippt upp byxan så syr man kanten så klart så det inte fransar sig sen uppe i midjan lägger man kadborr band så viker sig inte slngen utan den kan hänga så grannt så grannt så så.. skall abra komma på ett sätt att fästa påsen på benet med... men det kommer nog...
skall börja rita på alla pilgets påsar så dom e lite trevligare att titta på än som dom ser ut nu... tråkiga jälva vit blåa påsar med siffermarkering på.. tycker dom kunde haft lite "barnpåsar" med djur/disney eller annat motiv på som e för barn....


nej nu skall jag ta min onda hals och lägga mig i den hårda kalla sängen..

Tack för en unbar em på stan twin...

Kommentarer
Postat av: madde

Jag såg dej minsann på csk idag(fredag) :-) Men när ja kom ut från apoteket så va ni inte kvar attans med ;)

2007-07-13 @ 15:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0