Önskar..

Någon kunde förstå mig...
Vet 3 st som gör det hittentills..
och det är mammor till sina sjuka barn...

Snälla någon låt det ta sin tid..jag vet det är för majas skull men låt det ta sin tid så det blir rikigt gjort..
Allt kan inte gå så fot som du önskar trots att jag just nu önskat det gjorde de..
Jag är livrädd för sjukhus jag är det och nej jag skryter inte om det för det är skit jobbigt gråter inom mig så fort vi bara skall dit blir sur och grinig...

Jag vill inte vara sån här men vad skall jag göra.........
Undrar många gånger vad min lilla Piglet gjort för att förtjäna detta.... hennes liv har ju nyss börjat..!!


Skall iaf till DET i morgon även till bvc och det skall bli trevligt för där e dom snälla iaf!! Dom tycker jag om!!

Skall även till min älsakde twin i morgon och göra byxor till piglet.. undrar om man kan ta patent på det sen..??hahhaa




image120
MIn egen lilla modell piglet...

Kommentarer
Postat av: madde

förstår dej mkt väl!! det är hemskt med sjukhus:(
Kramar på er massor

2007-07-18 @ 12:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0