Snart så..

Skall jag åka till lilla piglet..tog sov moron idag vaknade halv 12 men ahde ställt klockan på halv 8..
men det avr skönt att få sova ut lite..trots man egentligen hade velat vara hos sin lilla älskling 24 timmar om dygnet..
Men det är skönt att Martin tar lite mera ansvar nu än vad han gjort.
Känns mer som han förstår allvarlet i det hela nu och det e fruktansvärt skönt.

idag skall vi gå en runda på stan det är ju k-dagarna. Skall bli skönt att komma ut lite trffa folk som inte har sjukhuskläder på sig..
Och ni som känner mig vet att jag IINTE tyckr om sjukhuspersonal. Och då är det bäst jag håller mig därifrån ist för att gå och hacka på dom hela tiden.
Att jag inte tycker om dom har sin anleding..och det är inte konstigt egentligen....så många misstag det finns inom vården..då är det inte lätt att lita på¨dom.
Inget jag kna hjälpa utan det bar e så..

Idag hade dom iaf tagit om det här kalium provet som avr lite högt igår.. men nu var det som det skulle..
Anledningen till att det var lite högt igår var nog att dom ahde fått klämma fram blodet och då kan det bli högt..*läste på om det i natt* kunde även avra om hon hade någon infektion i njurarna men det har hin ju inte..
Men som sagt nu låg det som det skulle..oxch det känns skönt slipper oroa sig för det.

Idag blir piglet underbara faster 20 (30)år.. synd vi inte kunde vara med att fira henne igår..men vad gör man inte för sitt lilla barn inget abslout inget kan få mig att lämna henne och framför allt inte en fest!
Festa o ha skoj kan amn göra när man kommit hem och känner sig rdo för det.
Just nu är det Piglet som står högst på våran lista.
Dom flesta föräldrar resonerar nog så...

Nej nu skall jag hänga upp den maskinen tvätt jag la i innan.. sen skall grannen köra mig till sjukhuset.


Uppdaterar mera om dagen i kväll när ajg kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0