Vårdcentralen!!

Ja där var vi idag skulle hämta påsar och förband och lite dyl til att byta pigges grejs med.
Jag lovar jagg har ALDRIG stött på såå trevlig personal innan som det finns där hade den vc innan och nu skall vi ha den igen har ju bvc där osså och jag vill inte byta bvc eftersom jag orkar inte lära känna en ny till människa som skal lära sig om maja sen trivs jag så bra med Anna-Karin.

Fick iaf med så jag klarar mig ett tag och påsar får vi hem till dörren om typ 1-2 veckor inte illa det och vi får 60 åt gången.
Så det skall räcka till 2 månader per leverans. Så te gånger skall dom komma till oss innan vi vet mera om slangen.. ganska bra att räkna så tycker jag.. får då vet man att för varje gång så är det inte lika lång tid kvar..
Sen e jag väldigt nyfiken på vad som skall komma tt hända sen...
skulle ju ringt och bokat tid med marcus med idag men har inte haft tid..
har packat och städat skall ju flytta i morron:)
Har varit inne och läst lite mERA om det pigge har
HYDRONEFROS heter hennes sjukdom även kallad på svenska VATTENNJURE.
och det hon har fått in opererad heter NEFROSTOMI så sök på det om ni vill läsa mera om just pigges sjukdom.

var ganka svårtt att läsa nu igen..men tyvärr har man inget val än att finna sig i att det är så här.. och så länge hon mår bra och intemår dåligt av det så, så e jag lugn!

Nej nu skall jag väcka min lilla pigge för bus...



ps...tänker mycket på dig felicia med fam..ds

tack för hjälpen idag twin..

kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Vassegoo gumman...

2007-07-25 @ 21:04:11
Postat av: Karolina

Vad go du e som skrivit om oss :-)
Nu ska ja in o kolla lite om din dotters sjukdom!
Kram

2007-07-25 @ 22:34:21
URL: http://www.tidigmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0