Varit iväg..

Imorse klockan 8 fick jag allt väcka lilla piglet om hon skulle följa med till eko minsann.. 3 dje dagen i rad jag får väcka henne vid 8..
hon e ju van at nanna HUR länge som helst så det skall hon få göra i morron tänkte jag o det skall även jag göra.
Sen när vi vaknat o ätit frukost skall vi till twin o trixa o fixa med piglets byxor så hon kan ha dom nu tros kad..

Efter vi varit på Eko så gick vi genom macedonalds o där inne träffade vi madde o jimmie och dom berättade om mathilda.. inget skoj kan ajg ju säga.. får hoppas det blir bättre sanrt.. men med vården dom har på csk så förvånar mig inte det minst om dom gör fel IGEN!!!!!!!

Tänkte gått upp o hälsat på men dom ligger på infektionen så jag ville inte dra upp maja där eftersom hon inte får ha någon som helst infektion pga av sin sjukdom hon har...och allra minst nu när hon har kad:en.
Så vi satt o snackade skit ist och gick till maxi o handlade saker till tacos som dom skulle äta.

Sen gymade piglet en bra stund.. och tobias tittade på...
sen fick jag lite bebis mys han e sååååå söt..mitt lilla (blivande) gudbarn :):)

Fick även slå en pling till barnakuten på csk för piglet har fått hosta som inte låter bra.. men skall höras i morron fm.. om det.. som sagt INGEN infektion på maja inte!!
Men skulle se hur det var i morron annars fick vi komma in så dom får lyssna och så.. sen att vi skulle få ett recept..

Kollade i en bok uppe hos twin....
"om du inte käpmar emot"
dom orden rör runt i mitt huvud skall jag säga..
vet inte hur jag skall förklara boken..men den är MYCKET MYCKET ovanlig...

NU skall jag fixa lite i köket sen skall jag nog röra mig mot sängen..


Kommentarer
Postat av: Karolina

Ja vi låg på avd 65 samtidigt som er! Så ja Har sett er där! Ja där finns njur speciallisterna :-)
Åhh Markus läkaren hette samma som den ni mena! Super bra e han!
Kram

2007-07-22 @ 14:56:52
URL: http://www.tidigmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0