Nu så..

skall väl detta funka.. bytade ju email adress och fick ändra så  mitt lösen kom till den ny ist för jag hade naturligvis glömt bort det jag hade då.När jag väl skull skriva här blev allt med gigantiska boktäver så det blev liksom ingen text i inlägget. Men nu skall det nog gå.Har inte varit inne och skrivit på ett tag nu.... varit mycket som hänt och annat..... sweden rock är sorligt nog över.... värmen gjorde det lite jobbigt at vara där..men det svalkande man med nårra cider:) eller släckte törsten med kokande varma öl... vikket var mindre gott men efter 2 st så gled dom ner som ingenting... åkte dit redan på tisdagen för det skulle ju börja på onsdagen... hade ju jobbat innan så jag var ledig HELA festivalen vilket var hur skönt som helst.... umgicks mest med lindha och rickard och dom andra...hade verkligen skit skoj ihopa... vi fick ju en redigt skoj fredags kväll... jisses vad vi drack.. skulle bara dit och grilla. dricka tänte jag göra vid mitt camp men så blidde inte fallet.... jag deckade där ist vid mitt camp alltså.men men skoj hade jag iaf... satt i ett av dom vita öltälten på området och drack inte utanverkligen söp.... bara hällde i oss och blev fulla och hade ännu roligare..... något som var mindre skoj var ju att personalcampingen detta året var en camping för 14isar som stjält sprit hemma och var på deras första camping... dom pep och hade sig så fort dom blev smutsiga mm mm var verkligen hemskt att höra dom... undrar om man själv betedde sig när man var 14...???nåja skall då inte ligga där nästa år iaf.... funderar på runes eller något..?? var även en tur på hultan men faen vad det sög... jisses vad tråkigt det var där aldrig förr varit med om en fjolligare barnsligaste festival än den... tror nog jag har det roligare på barnensdag än på hultan...!! "VÅGA VÄGRA HULTSFRED" jag har fyllt 26.... känns inget speciellt känner mig som 20 åndå så.. och man är ju inte äldre än vad man gör sig.. man märkte då vilka som var ens riktiga vänner! Det har nyss varit midsommar eller ja det är ju midsommardagen idag.. men igår midsommarfton var vi hemma hos martins föräldrar trötta och slöa var vi och somnade innan klockan var tolv..men det var rätt så mysigt drack lite och åt go mad osv osv.. och idag var vi hemma hos twin jag bakde jordgubbstårta för första gånegn i mitt lv. blev helt oki super god rent ut sagt... fick även reda på en glad sak... som jag med glädje tackade ja till.. skall bli så super skoj så det finns ju inte.... *känner mig såååå stolt* och nu sitter jag och skrutte bara hemma och myser och tittar på tv.. ganska skönt faktiskt.. och imorron skall vi till min faster har inte sett henne på jag vet inte när.. kommer vara lite nervöst hon har ju inte träffat maja heller.. men det skall nog gå bra...hoppas jag! och snart närmar sig t-rocken kommer bli skoj faktiskt.. och se hur mitt anvar går men det skall nog gå bra hoppas jag! bestämma över 150 st... inte ila det..lilla jag tänka er...*fniss* finns visserligen en till som e ansvarig men det enda han gör det är att vara iväg när det väl skall göras saker. men men får väl hoppas han inte vill vara ansvarig till nästa år så jag får allt själv. som jag skrev innan så är det mycket som hnt och där tackar ajg er som fanns vid min sida när allt kom fram och allt hände... fins nog inte ord för det sm räcker för att tacka er.. pussar i massor till er och kramar med så klart.. nej nu har ajg inte mera att förtälja till er!!






Kommentarer
Postat av: Maria

Supergo tårta hihihi....Puss

2007-06-24 @ 13:48:57
Postat av: Anna

Sååå stor lillan blivit :-D. Inte klokt vad tiden går. Hoppas allt är bra med er var så läääänge sen vi snacka nu ju.
Kramar Anna

2007-06-30 @ 10:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0