på stan...

har vi gått i dag.. mellan 13-18 och det känns i mina stakcars små fötter vill jag lova..
men jisses vad skoj vi hade...
kan inte minnas sist jag hade så skoj... luktade på saker som man sen sprutade upp i näsan på den andra när den skulle lukta osv osvosvosv...
folk glodde men vad brydde vi oss om det vi hade skoj iaf.

Och när K skulle prova en barn pyjamas inne på lindex ahha kissade nästan ner mig då skal jag säga..jävlar vad skoj det var.... och alla hans läten och grejor han hade...

och inne på hm så kom det ut en tjej från hissen som verkligen hade STORA tuttar och K säger högt och tydligt vilkar stora pattar hon hade. och jag grinade som faen ....

när vi var på domus och skulle up på kjell och kompani så vid systembolaget så stod där en hooker....behöver inte berätta vad k sa.. men jävla vad jag skrattade.. inte skrattat så mycket på länge....

lika ont i magen som i fötterna...
men det behövdes en sån dag nu...

ehh ja sen har det inte hänt så mycket mera skoj.. maja sov bara korta stunder idag inte konstogt var ju mycket att titta på så hon slokcande i baby gymmet när ajg hängde upp alla hennes kläder jag köpte till henne blev ju en hel del..
men en klänning jag skal byta i morron för det blev fel storlek blev en storlek mindre än vad jag skulle ha. men men det är ju lätt gjort..

nej nu skall jag ha soff mys med min man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0