stress...

Ja nu e det lite stress inför t-rocken.
men men det löser sig det med hoppas jag på. ja det måste det vrekligen göra!!
idag ahr ajg hela dagen suttit med personal listor.. kan ju snart hela listen i huvudet utantill.... det e inte illa sen sutit i ett ex antal timmar med skattemyndigheterna i tele.... kunde ju bara ha dom en 15 min åt gånegn o det e lite illa.. men men. fick reda på det jag ville veta iaf..

och nu om 2 timmar e det dags för möte.. och jag e NÄSTAN färdig.. var tvungen att kika inom här och skriva lite för att få en pause i mitt arbete!

Satt hela dagen och kvällen med detta osså så man e lite seg i huvudet.. skall bli skönt sen när det e över så man får vila lite.. sen e det igång igen....
men skall ta och fundera på det faktiskt visst vill jag vara personal ansvarig men....
kanske finns något annat som intresserar mig ist!
vi får väl se va som händer här efter sommaren.. bor ju inte ens kvar i stan då längre...

veckan som kommer..
imorron till stan och träffa twin och underbara tobias....:):)
ons csk...mindre skoj men ett måste!
torsdag..csk igen.....
fredag var det osså något men minns inte vad
lördag då e det dans ut i värestorps parken skall nog gå dit och svinga dom lurviga...
och på söndag e det MYSMYSMYS MYS MYS!!!


nej nu får jag göra vid mig innan jag fortsätter här...

puss alla läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0