Ännu en dag utomhus..

Ja det har det blivit idag med..man kan ju bara inte sitta inne en dag som denna.. Så efter 12 begav vi ss ut jag nippies och maja...

Här ligger maja i vagnen när vi satt oss för att vila. Hon nannade nästan hela vägen ute idag..
Och imorron kommer hennes pappa hem..tror hon längtar han gör det iaf massor.. :)
Och jag är trött idag med fast sönt trött.. och sorig e jag fast det börjar gå över pyttelite..får hoppas det känns bättre på fredag då det e party i Bromölla..
ser framemot det så himla mycket har inte träffats sen SRF.

Även nippies tyckte det var skönt att vara ute på lång promenad idag
  

dessa bilder fik jag till igår ute på fältet med självutlösaren..tänk vad jag kan få till det..bra att ha vagn med sig och ställa den på..hihi

Fick mitt brev idag som jag kämpat för i snart 3 år.. så ni som kämpar ge inte upp det kommer säkert gå vägen för det ni vill ha!
Och jag vet ju 4 st som kommer hör av sig som bara den nu om det kommer att komma ut så därför kommer ag ikke att berätta något.. så ni får allt vara nyfikna!

Skall snart ut med nippies på kisses rundan..

Maja nannar ju nu..

efter att tagit ett avslappnade skum bad..


Godnatt säger jag
skrives imorron om jag hinner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0