Bockeboda

Japps där var vi och gick idag hur skönt som helst hade kaffe med oss som vi avslutade runda med.. blåste lite där men var gutt väder ute ändå solen lyste och vår känslorna spritte i kroppen..  Nippies rullande runt som aldrig förr såg på henne att hon kände VÅR i sin tjocka hund kropp:)..
Nu längtar jag ännu mera tills hon springer runt på sina kyllingaben..

När vi kom hem bytade vi till sommardäck.. så nu kommer inte bilen att döna lika möed längre..
och maja var natruligvis med och tittade på tills hungern blev för mycket och vi fick gå upp och äta. Sen låg vi en stund i soffan och tittade på disneydags, sen kom pappa martin upp och bytade av så jag kunde laga lite mad.. ostfyllda biff med philadepiha ost eller hur det nus tavas och gräddstekta päror med gul sås..(kan fortafarande inte stava till den såsens namn..men ni förstår nog vad jag menar..)
Sen mumsade vi i oss massa mat fast den mättade rätt fort var ju inte så snålt med fitt i den...men det är gutt med massa onyttigt.

Och imorgon skall vi till Malmö och gå på kalas skall fira Majas kusin Julia som fyllde 5 år i torsdags.. skall bli skoj att åka ner faktiskt.
Vad skall man mera skriva om idag.. känns som om man sagt det som hänt idag..

Har inte kommit så långt med mina kuvärt 14 st har ajg fått ut av 180 st. Så drygt att tycka in et och ett sen är det vartannant det blir tryck på. Martin sa han skulle hjälpa mig men det ser vi ju hur det blev med det.. och imorgon blir det ju inte så mycket gjort sen åker ahn på måndag morron sen blir det inte gjort. Och det skal vara färdigt tills på torsdag..
KOmmer dock inte att hinna med det känns det som eftersom ajg är rädd för att göra fel och ta sönder hela skrivaren.. och då blir det inga glada miner här inte.
så jag får nog allt sätta han i kvälls arbete ändå imorron kväll när vi kommer hem..

Hmmm ja nu har jag fyllt ut min blogg lite..
Skall nu gå in och läsa fröken Mathildas blogg som bytat sida..trodde hoon hade försvunnit helt men så var inte fallet..

Kram på er alla..


Kommentarer
Postat av: madde

SKÖNT OCH VA UTE OCH GÅ:) Jag funderar på ta en tripp till ÖB imorgon faktiskt... synd du ska iväg annars kunde vi ju ses hihi

2007-03-24 @ 22:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0