ekohallen

var vi ju på idag jag maria och hennes dotter emma.. jisses vad trevligt det var vi pratade i mun på varann hela tiden. har ju inte setts på ett tag bara msn:at.
trodde det skulle vara as mycket folk men var inte sååå farligt som vi trodde.. men fick köpt en hel del iaf.. men var svår packat på vagnen men van som e att packa så gick det hur bra som helst jag fick med mig allt hem..
när vi hade handlat och betalat så skulle vi äta.. var super sugen på korvstroganoff.. men fy faen vad äckligt det var.. aldrig sett så mycket lök och konstigt grejs i en sån innan. och det var från barnmenyn..?! *stackars barn säger jag*

Lite av vad jag köpte..
korgar till Maja 3st.
tvättkorg till maja (då hennes grejor lätt försvinner...)
4 tavlor till henne (ior.puh,nasse,tiger)
2 nya haklappar
3  nya nappar
1 ny nappflaska
1 sätt borste o kam (hon har ju såååå möed hår tösabiden så)
1 sån grej man häller vällingpulver i så man inte spiller över hela vasken(vikket jag ALLTID gör)
1 mygg nät till vagnen
1 par jeans byxor 3 bodys 2 med monster på och en fin body
1 par strumpor
1 super fin tshirt
 2 st underlägg till nippies
1 tshirt till skrutte
1 keps till skrutte
tvål
klämmor
tandsaker
samarin
påskägg
1 ägg delare

Ja sen kan jag baskemaj inte komma på mera..men var inte dyrt. Men å andra sidan så drabbar det ingen fattig heller...
Nej nu skall jag fixa med hemmet innan barnvakten kommer sen skall ajg på möte..

Kommentarer
Postat av: madde

skoj och shoppa va fan om de kostar pengar hihih ;-)

2007-03-24 @ 22:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0