Första vaccinationen!

Ja det va vad Maja fick idag.. tur farmor var med hade ikke klarat det själv kan jag ju säga. Så jag var bara med och vägde och mätte henne..
58 cm lång och 4830 gr.. så hon blir större fast än att det inte syns på henne.. hon är tunn som ett hyvelflis nästan.. fniss..
Sen när sprytan var gedd och Maja lugnat ner sig så åkte vi med farmor och köpte skor sen in i barnaffären som ligger där ute med där jag hittade den dära binkande/spelande mobilen jag letat efter..sen fick hon skallra med och en ny badolja som skall vara bra för kvällen och sömnen..


och martin kom hem tidigare än väntat och det är ju skoj faktiskt saknat honom en hel del..blir ingen reda med mat eller sömn när han inte är hemma..
När vi kom upp så tog martin hand om Maja så jag kunde sätta mig med adresserna till t-rocken och gå igenom dom och renskriva dom så man har allt samlat och det var inte det lättaste har suttit länge nu och inte äns halvvägs inu..
*suck...* och mötet börjar 19.. och ajg får bege mig 18.. så jag får nog gå och sätta mig nu igen med det innan ajg fastnar helt här..

tack farmor för du var med idag!sitter fint

Kommentarer
Postat av: lena zippert

Jag är övertygad om att du snart klarar detta. Tills dess hjälper jag gärna till. Hoppas att lilla Maja mår bra ikväll och ni får en lugn natt.Kramar från Majas farmor

2007-03-22 @ 23:33:47
Postat av: Madde

Ja fy för sprutor :-( Skönt att din gumma har sån snäll farmor iaf:)

2007-03-24 @ 22:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0