Hårförlängning!

Japps det e vad jag gjort idag.. gutt och grannt blidde det..men gjorde lite ont eftersom man syr fast det..låter hemskt men det e inte såå illa..
Somnade sent i natt klockan var nog efter 1, sen upp igen vid 6 och mata skrållan sen sov man till 8 sen bar det iväg till sösdala för att göra håret grannt..

Igår var det trevligt men blidde en massa disk här..fick nästan panik ett tag, men det ordnade sig allt.
nej som det ser ut just nu så har ajg inte mera att berätta. uppdaterar nog i kväll elller något.
 
image29

Här e jag med det långa håret i en tjock fläta.. dock ej från denna gången utan från förra förlängingen!
Nu e det mycket tjockare och finare tycker jag.

Kommentarer
Postat av: madde

aaaa jag vill mä ha hårförlägning hatar mitt hår trivs inte alls med det:(

2007-03-24 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0