Idag e vi trötta

Idag skulle vi egentligen till ÖB, men blidde inget hade massa att göra med papper jag fick på mötet igår. SEn mådde inte min twin så bra heller. Så det gjorde inte så mycket.
Så idag har vi inte varit ute inu. Men skall snart måste till affären köpa frimärke och posta ett brev..
Maja och jag vi låg på soffan innan och kollade på sjunde himlen och somnade o jisses vad skönt det var och så underbart att vakna med  världens godaste bebis brevid sig..
nu nannar hon vidare i sin säng.
Och jag sitter här, skall ren skriva sista lappen. Tar det värsta papperna sen när hon lagt sig för natten eller i morgon eller imorgon när hon vilar middag känns som om ajg behöver lite sömn i natt för att orka mötet i morron  kväll som nog kommer bli rätt lång dragit..känns det som.

orkar inte lägga upp någon bild e idag hela huvudet snurrar av allt inför mötet och allt från mötet igår massa att hålla reda på där!

nEJ NU SKAll jag gå och köra huvudet i frysen och se om man kan finna något att fylla "bugen " med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0