jisses

I över 3 timmar vi ute och gick idag hur skönt som helst var borta på fältet sen gick vi vägen mot högskolan sen satte vi färden av hemmåt.. hur fint och skönt som helat var det känner sig redigt mör i benen nu fick tilloch med nippies trött och det säger inte lite det.. hon brydde sig inte ens andra hundar som hon annars kan reagera lite på..

och maja var vaken nästan hela tiden trots det vr tide för henne att sova middag men hon nannade väl en timme ungefär i etapper.. men nu nannar hon gott på soffan iaf.. det var så skoj att se henne vaken innan när vi var ue för hon är verkligen så med och såå fruktansvärt nyfiken av sig så det finns inte! Men hon e som sin mamma hur nyfiken som helst.. längtar tills hon börja prata så ajg får svara ¨på alla nyfikna frågor hon kommer med..*längtar massor* men så fort som tien går nu så kommer det nog inte dröja länge innan hon e uppe och går på sina kyllingaben och snackar för fullt..
skall lära henne att jaga faffars gumpalalla ist för att ha jagar henne...*hihii*

Idag skulle vi ju till föräldrar gruppen men vi missade den :( tråkigt nog men men inte så mycket att göra åt..
efter jag hade fyllt majas välling säck i morse skulle vi bara vila en stund så vi skulle slippa stressa.. men jo visst 10 vaknade vi och då var det 30 min tills den skulle börja så det var inte lönt att bege sig in och kommer mycket försent efter som maja hade varit tvungen att äta innan och klä på sig och nipies skulle bli rastad och ajg skulle klä mig och bli färdig så vi får ta det nästa gång ist. Skall ringa till bm i morgon..
Maja e som en sömn pilla när am har henne liggandes på bröstt så som jag brukar ha henne..
Men men sånt som händer..

Nej nu har jag ätit och fyllt ut min mada säck nu skall jag lägga mig på soffan med mina två töser och inte göra allt för mycket..
Skall pysa mig en flaska vatten och bara njuta över at det ärså gott med kolsyrat kallt vatten..

Hajsvajs..
212912-23
jag kelar med min pappa..

Kommentarer
Postat av: madde

Jadu vänta bara tills din tös inte sover om dagarna hihi och busar för fullt de är skoj det:)då har man och göra hela dagarna hihi

2007-03-27 @ 19:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0