5 månader..

japps det blir min lilla piglet idag.. jisses vad tiden den går fort.. och så mycket hon kan nu lär sig nya saker hela tiden..
det är så skoj att se så det finns inte..
det finaste e nog ändå när hon skrattar.. det kittlar till så i magen så det finns inte går inte att beskriva hur det känns..

idag så var theresia och totte här vi fikade på balkongen och snackade lite.. var trevligt med besök..
och jag ja jag kan inte gå ut har inga skor.. har ett fett skavsår MITT på foten gör så jävelens ont så det finns inte.. så det får bli barfota..
tänkte ut och gå lite innan..men mina nycklar ligger ju i bilen som martin har..och vagnen är i lillahuset här på gården..så kii fick jag med... med maja var lika glad över att få sitta ute på balkongen med oss som att åka i vagnen.. efter att åtit middag somnade hon och hon sover än på soffan.. skall sova en stund till..
nej nu blir det ttvättupphängning..

hajhaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0