Allt bara snurrar....

Ja det känns så nu iaf.. som om jag sitter fast i en karusell som bara går runt runt och inte stannar. Ibland stöter den i marken men en jävla duns då gör det så förbaskat ont så jag inte vet var jag skall ta vägen. Kan ju inte kliva ur heller.. jo kan och kan men då får jag hoppa ur i farten. Och det kan ju sluta illa..

Ärligt vet jag inte vad som händer just nu.. är totalt black out! Känns om en dimma en dröm ja något som an inte vill skall vara sant iaf.
Blir illa mående vill bara spy..vill även osså bara gå, gå bort från allt detta. Låta mig få komma tillbaka till vardagen igen. Jag vill kunna känna eller vill och vill jag måste VÅGA! Vågar gör jag nog men vill jag egentligen?

Tycker att allt har blivit så jävla tråkigt..vi som började få det så bra..så bra.. men sen kom de som en blixt från en klar himel BANG!!!!! rakt ner i mitt hjärta. Jag hade mått bättre av inte veta något.. hellre det faktiskt..!
Men på ett annat sätt var det skönt att få veta allt..trots det tog så jävla hårt på mig.. kan inte minnas sist jag kände en sån ilska inom mig som jag gjorde kvällen jag fick veta. Jag blev så jävla arg ledsen sårad och besviken.. trodde verkligen på dina ord dina smekningar och allt..!!!!!

OJ.. vet nte varför jag slrev om det här... var väl bara så tvungen att skriva av mig.. är fortfarande så jälva ledsen.. men hur faen skall jag kunna visa det på rätt sätt????


Nog om detnu....
Maja lär sig nya saker hela tiden nu sitter hon nästan själv min lilla piglet och hon snackar och har sig och skrattar som bara den gör hon.
Tänk vad vore man utan sitt barn.... kan inte minnas vad man gjorde kände eller något innan man fick barn?? den tiden är liksom försvunnen manhar bara glada minnen och tur e v'äl det.. när man e ledsen och nere så blikar man tillbaka och ler..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0