Besök på BVC!

Japps det var vi idag.. det skulle bli dags för vacc nr 2. Och jag som själv hatar och är rädd för sprutor vill ju naturligvis inte att mitt barn skall få något som jag inte tycker om. Men ibland har man faktiskt inget val.

Först när kommer dit är det en del folk och  vi skulle avra där 4 vi var där redan kvart i eftersom vi alltid då brukar komma in lite tidigare.. men inte i dag inte.
När vi sitter i väntrummet så går brandlarmet och jävlar vikket tjtande jag tog snabbt mina händer för majas öron och hon  bara skrattade...
sen fick vi gå ut tyckte det avr högt för våra ega öron tillochmed så där ute satt vi 3 föräldrar med våra barn...

Det brann inte utan det var någon som ahde bakat muffins på över plan...
och det var ju tur det annars hade vi nog inte fått gå in igen..

Annars idag har det inte vart så ycket.. har tvätat lite städat oc redigt skurat golv i kök och hall tog 1 1/2 timme ungefär men nu e dom rena.. bara 4 rum kvar och 2 toaletter..skall se vad ajg hinner och orkar idag.. Skall putsa fönster med tänkte jag massa att göra nu tycker jag.. kanske inte lönt när man ändå skall flytta men det blir mindre att städa redigt då.
Men får det rent tilllödag iaf då det kommer gäster hit.. skall bli skoj som attans faktsit bara hoppas att det är fint väder då med så man kan avra ute..
kanske spela lite kubb eller liknande..

Nej nu väntar majas rum på mig....

hej hej...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0