Jisses

Vad tiden går fort maja är nu mer än 5 månader.. kan nästan sitta själv och pratar för fullt och har sig. äter som en häst gör hon osså älskar frukt purér äter då med hela kroppen så underbart att se att hon leker och kladdar så som hon gör..
Hon har fått sin andra vacc spruta vägde då 6300 gr och var 63 långtror jag det eller var det 64... minns inte längden så bra som vikten...

Och i lördags fick jag vara med om en förlossning oh det var häftigt kan ajg säga jävlar vad fräckt det var.. Marias lilla tobias kom då..  2946gr 48 lång i v 37+4 kom han så det var inte en så stor bebis men vad gör det..? söt var han iaf och liknar ru i nallepuh så nu finns det en piglet och en liten ru.. skal tillägga att jag filmade förlossningen med vikket inte tog allt för lång tid... var inne vid 21 23.11 kom han ut dom redigt starka värkaren började vi 22 tror jag det var.. sen gick det undan kan jag säga..

tack maria för jag dela denna stora stund tillsammans med dig..lööve you..

imorron börjar jag jobba skall faktiskt bli skönt tycker jag trots det kommer kännas konstigt. men jobbar bara ons till lör.
sen är det festivla på ons till lör nästan vecka då alltså men som det är just nu känner ajg inte alls för att åka dit.. familjen GÅR FÖRE ALLT!!!!!!
så nu skall jag nog inte säga mera vill inte att folk skall gotta sig i mina problem eller tankar.

tack för mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0