Lilla piglet!

Du skall veta att du är den männsikan i hela världen som får mig till att vilja bestiga berg utan säkerhets lina som får mig till att bli så glad vilja gå upp vad klockan än är. Med dig blir jag som barn på nytt och vi busar och vi hoppar och stojar och har oss. Verkligen älskar varje sekund jag får tillsammans med dig. Att prata med dig och se dig skratta och höra dig kiknade skratt det är som att vinna högsta vinsten på lotto. Men inga pengar i världen kan betala sitt barns leenede eller något.

Att bara veta om att man har något som är av ens eget kött och blod brevid sig gör livet värt att leva. Och att bara kunna älska så mycket så starkt som jag gör med dig maja det går inte att beskriva. Verkligen inte finner inga ord som kan beskriva min kärlek till dig.
För varje dag som går växer min kärlek bara mer och mer. och det märks på dig min lilla piglet att du osså tycker om din mamma.
Om du någonsin behöver någon fråga eller säg jag hjälper dig!


ojoj vad man blidde känslomässig nu då..

maja med pyamas.  maja sitter i soffan.  första gången jag håller dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0