Suckar tungt

Är helt tom på vad jag skall skriva men ändå inte hade kunnat skriva en hel roman om detta liv.Men väljer då att inte göra det, hade tagit på tok för lång tid!
Men just nu känns mitt liv helt uppochner vänt..som om någon sparkat mig i magen så luften tog slut och jag föll... långt ner i denmörka grottan..
Och det är fanken inget skoj att sitta här på botten och inte veta hur man skall ta sig upp eller om man vill ta sig upp så då väljer jag hellre att sitta kvar än att försöka ta mig upp på dom gegiga sidorna. Vill inte falla igen vill inte...!!
Och bara tanken på att där längst uppe med all säkerhet står någon som trampar mig på fingarna så jag faller igen..Nej då sitter jag bättre här.

Är så jävla trött på allt just nu..så ledsen och sårad har ajg inte varit på länge..

Men vikken tur då att jag har nippies och maja som alltid får mig på bättre humös dom får mig alltid att vilja skratta och ha skoj. Alltid nya upptåg och ståhej som sker med dom. Så ensam e jag då egentligen inte!

Nej nu vet ajg inte vad jag skall skriva mer om! Vill inte skriva om någora detaaljer här inte...för det finns allt för många som tycker om att gotta sig i mina problem så vill ni veta så får ni snoka på annat håll för här blir det ingen fakta iaf!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0