CSK!!

 Var vi en snabbis på nu i kväll. (tack mojje för sjussen..)
Maja astuckade sin arm lite men var inget farligt o inget dom gjorde åt.. gick snabbt o smidigt.. satt tom i väntrummet med ssk.. Var inte Lena som tur var för då hade jag gått igen.. Denna har vi aldrig träffat var hur snäll o trevlig som helst. Men Pigge blev tveksam när hon tog i hennes hand för hon tror ju direkt att dom skall sticka henne.
Men det gjorde dom inte.. inte ens ett stick i fingret.
SÅ vi var snabbt in o lika snabbt ut var skönt som bara den.

Skall kanske dra lite snabbt vad spom hände...
JAg brukar gå med pigge från soffan in till hennes rum när hon skall lägga sig..
o så även ikväll. Men nu snubblade hon på mattan o jag fick fatt med ett hårt grepp om hennes ena arm och sen bara skrek o hon o amen hängde där liv lös....
jag blev skit rädd att jag dragit av hela armen på henne...
Kändes bara som ajg ville krypa ur min kropp o springa till skogs...
  Men NU är det bra iaf.. nu e inte armen livlös längre.


Idag har varit en sån mys dag..
Gick upp TIDIGT....o ahde det redigt mysigt..
efter hundkissingen blidde det mys igen tills vi vaknade 1 igen....

Skogspromenad och en dörrkrans e med gjord.....
PLus en  hund ducsh med...

Nej nu blir det lite bilder... tänkte ta lite fler bilder från när vi låg på BUS nu sist..




                                  
om ni undrar vad hon gör här så fick vi för att lätta upp stämmingen llite
ta ett par sjukhustrosor på huvet på pigge så vi fick oss några goda skratt och
det behövs när man ligger inne...

image276
denna är bra flummig denna bild...men ack så söt hon är



                                     
törstig                      igen                           mitt ärr                                  mysier                         ballerina intag


                                         
chockladig                           Mamma                          sista natten                    Nu skall vi HEM

             
sötare       unge        får       man           leta             efter....



image289'
Mamma så här gör Pappa...

 äntligen hittat FINGERVANTAR till pigge som HATAR tumvantar


image291
En helt ROSA pigge klar för en skogs promenad...



 

Mitt alldeles egna verk... bra för att vara allra första gången jag gör en dörr grans..
sen får ni tycka vad ni vill. det är ju inte ni som ha den på eran dörr!!


Blev fler bilder än jag räknat med o det tog sin lilla tid...men nu  e det gjort ...
så jag tycker att nu när jag bjudit på så MÅNGA bilder kan ni som läser komentera lite osså....
jag har ju över 200 läsare varje dag någon måste väl kunna kommentera...??

Nu skall jag kissa hunden sen krypa till kojs, o kolla på bonde söker fru som ajg missade innan ikväll.

Tjollahoppsan....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasså du har oxo dottern i vagnen på sjukhus hihi ;) så fin pigge är i sessakläderna =)

2007-11-29 @ 08:12:48
URL: http://anderssonbladet.zoomin.se
Postat av: Miia

Hihi sötunge =)
Och kransen var ju jättefin!
fick ditt mail,sålkart vi ordnar det under helgen!!kram

2007-11-30 @ 13:13:07
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: eva

ny läsare här...
e lillsnuttan bättre ? är det ngt övergående?
kan ma titta på länken du skrev om eller är det nåt läskigt ?

2007-12-03 @ 10:57:37
Postat av: sara

Vilken jätte söt dotter du har!

2007-12-03 @ 20:45:44
URL: http://saralonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0