Imorron...



Bär det av till vårat andra hem BUS....

Då Pigge skall genom gå en av sina största operationer...
 Ja inte imorgon utan på tosdag...
kan inte ens stava...Torsdag menar jag jue..men det förstod ni nog.

Det är med blandade känslor som jag åker dit...

Jag vet ju att det är för hennes bästa...
Men GUD skall veta att det känns som en kniv
roterar i mitt hjärta...

Folk säger tänk positivt...Ja men hur lätt e det????

Tror ni inte man försöker..?? Men det är inte så lätt som det sägs...

Det är ens eget barn..ens eget kött o blod ens eget hjärta....

Man kan bara inte tänka positvit..eller jo man försöker som sagt....
men det e svårt för hela tiden är det hinder på vägen..
stora som små.


Frågan om varför just vi har fått ett sjukt barn
kommer allt som oftast...

Kankse för att vi är så starka att han där
uppe tyckte att vi skulle klara av det..
Eller att vi hade så mycket kärlek att ge...

Ja listan kan göras lång...

Men jag är iaf stolt över att ha min lilla trasiga Pigge hos mig..
att få veta att hon får det hon behöver och mycket mer därtill..

Att vad som än händer är hon alltid älskad av oss
och många fler därtill..



Mamma älskar dig massa PIGGE!!



Nu skall jag fortsätta med mitt här... måste tvätta golven packa vidare..och tvätta klart..

sen e jag nog klar tror jag...*hrmm...*

Det återstår och ser...


Kommer nog skriva en tanke eller två  morron innan avfärd...


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi fick våra "sjuka" barn pga att vi är mogna för och ha dem och klarar av det

2007-11-13 @ 23:57:40
Postat av: tinkerbellan

Lycka till.. Både mamma o pigge.. Ni klarar detta..Världens finaste flicka som har världens starkaste mamma.. kan ju inte bli bättre kombination. så detta kommer gå bra ska du se.. Lilla surre finnes här om du behöver något o fälla lite tårar på axeln.. Kram

2007-11-14 @ 07:40:40
URL: http://www.tinkerbellan.webblogg.se
Postat av: johanna

Hej. Jodå det är väl bra, hur är det själv? Jag håller tummarna för er, och hoppas att allt går bra. kramar

2007-11-14 @ 10:17:59
URL: http://baradu.webblogg.se
Postat av: Miia

hej tjejen!
längesen jag var här inne nu,ingen bebis hos oss än!
Lycka till imorgon,allt kommer gå bra det är jag säker på!

2007-11-14 @ 10:56:33
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Anna

Hej och tack för titten!!!

Ligger ni i Lund???
Vi låg på avd 67 med Hugo Boss....såå bra avdelning...hoppas bara man kommer ner dit för att hälsa på inte ligga där,,, Men man vet aldrig , då Moa åxå har hjärtfelet..men hon är ju opererad för 9 år sedan o mår kanon....:)

Många Varma Hjärtekramar Anna

2007-11-14 @ 11:36:47
URL: http://hjartebarnsmamman.blogg.se/
Postat av: Helena

Hoppas att op går bra!
Såg filmen på youtube, om matilda, tårarna sprutar.
Har funderat på en sak. varför kallas hon pigge? hur uppkom det namnet?
Bamse kram på er.

2007-11-14 @ 11:46:55
Postat av: linda

helenea.
Hon fick namnet när hon var liten..och hade en pyjamas som var som en piglet så därefter kom det smeknamnet..
kram

2007-11-14 @ 11:49:17
URL: http://www.majazippert.blogg.se
Postat av: Lindha

Wiggo ger lilla Pigge de nstörsta kram han kan.. O hela familjen skänker styrka via tankarna!!

2007-11-15 @ 16:50:16
URL: http://livansplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0