ja...

då har vi permis idag igen.. och det käns så jävla skönt skall inte in försen seanre idag skall ge droppet hemma idag.
så då behöver vi inte ha nån speciell tid att passa när vi e borta precis.
var ju hemma igår osså o det var skönt man kände sig en annan männiksa när vi kom hem till bus hihi..
käns som vårat andra hem iblnad faktiskt..

i morron hoppas vi på att få åka hem. Är alla prover bra och dom har hittat någon medicn som är som denna så kan vi nog åka hem...
men man skall ju aldrig säga aldrig för man vet ju inte...
kanske blir till på dags.. men det får vi verkligen inte hoppas..
och kommer vi hem måste vi försöka hålla pigge frisk så hon inte blir suk tills op dags för då får vi sjuta på den och det vill vi inte..



har nog inte så mycket mera att säga...
trots vi ligger på 61an som e en infektions avd så är vi INTE isolerad får ha bsök och så och gå som vi vill..
var en snabbis på 65an den avd som vi till hör men hann nog vara där i knappt 1 timme sen var vi tvungen att flytta ner igen för det var akutfall på gång in sa dom.. så det var bara att packa enr igen och dra oss neråt..

annars e det inget nytt..
vi håller tummarna att nålen fungerar som den skall så vi slipper sätta en ny..
men denna gången skall hon fanemaj sövas...!!
nj nu skall jag njuta av ett varmt bad hos svärföräldrarna sen börjar det närma sig medicin dags..

lämna gärna en kom. el. 2.

krmar

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej! Hittade hit via Karro m Felicias blogg och har läst en del av din blogg. Ska sätta mig ned och läsa hela då tid finns:) Vad fin hon är, din dotter! Att sätta infart är hemskt på så små barn, det vet jag alltför väl. Då min dotter ska få infart ber jag alltid nuförtiden att de ska kalla på narkosteamet på en gång, iaf på vårt sjukhus är de bättre på att sticka barn än "vanliga" syrror. En sak jag inte fattar är varför de envisas med att sticka så jädra många gånger innan de kallar på hjälp? Min dotter brukar också tända snett på lugnande och det är hemskt! Bara saken att behöva hålla fast sitt barn är vidrigt. Lider med dig och lilla Pigge! Hoppas att ni snart får komma hem. Visst känns det lite som att det är sjukhusets barn då man är där och iaf jag är alltid orolig för att göra fel där, men hemma klarar man det galant!
Många kramar och hopp om permis!

2007-11-04 @ 19:59:10
Postat av: Anonym

Tittar in och skickar över lite kramar.
Hon är verkligen urgullig din tjej

2007-11-05 @ 14:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0