Kan lika

Bra skriva när jag ändå är här inne och försöker hjälpa Lindha...Men det gickte inte som vi ville...
Men Men inte altid man kan ha tur...

I morgon e det dags att åka in..tror både min o pigges kropp förstod det ida för vi sov till klockan 11...låg och nannade och mös i stora sängen.. redigt mysigt var det...
Hon vaknade vid 8 tiden då bytade jag på henne o tog in henne till mig sen fick hon en flaska välling..
och när jag e på väg upp till köket....vad skådar då inte mitt öga....

JO SNÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kommer lägga ut bild på det i slutet av bloggen...

Idag skall det packas...och jag skall tvätta upp det som ligger på toa och städa undan lite här...finns inte så mycket att städa för andras ögon men mina ögon ser alltid något skit...
Så man slipper allt det dära när man kommer hem...
Så man liksom bara i morron kan bäda rent i sängen in med det i maskinen o hänga upp... sen skall nippies lämnas...blommor skall vattnas..nyckel till grannen skall lämnas..sopor skall ut..maten skall packas. sen skall det packas in i bilen...
suck... i morron kommer jag springa som en yr höna här...kommer inte sova mycket i natt kan jag säga...och imorron natt kommer jag nog inte sova alls...brukar inte göra det dagen före en op på min prinsessa.

skall hämta kameran så jag kan lägga in bilden...

image261


image262

Och nu snöar det här....WIHEOOOO..
NU e jag 12 år igen...hihihi


PUsshaj

Kommentarer
Postat av: Lindha

hahaha... ja du e verklgigen en liten 12åring nu..hehe.
Jag håller tummarna för lilla Pigge.. Hon fixar dethär galant!!
Buddah kramar sin flikka..

2007-11-13 @ 12:24:17
URL: http://livansplace.blogg.se
Postat av: maddepadde

wiiiee massa snööö :)

2007-11-13 @ 17:31:24
Postat av: Anonym

maddepadde vet att de kommer bli bra för pigge :D hör av er om d e ngt pöss

2007-11-13 @ 17:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0