Nervös..

Mitt hjärta bultar så det nästan hörs...jag vet inte om jag skall gå runt eller om jag skall sitta still. Behövs det göras n¨ågot här...något som tar tid något som får en på andra tankar..??

Nej allt e redan gjort.. skulle ju tagit upp lite saker på vinden men orkar inte själv...
och hade inte gjort det själv heller....
Vill ju tillbringa varje vaken sekund med pIgge som jag bara kan få... hade jag kunnat hade ajg öppnat upp mig själv och stoppat in henne där och haft henne gömt tryggt hos mig...
där inget kan göra henne illa...

Faen jag är sååå jävla nervös inför torsdag så det finns inte...
Vet inte vart ajg kommer ta vägen den dagen...men att vara människa kommer jag ha svårt att vara iaf...
Kommer bara gå runt runt runt och bara ja bara va...

Jag vet det finns dom som har det 50000 gånger värre än jag...men för mig är detta hemskt så hemskt att jag måste få gnälla lite och det gör jag utan att skämas..
Jag gör det inte för att få medömkan eller att folk skall tycka så synd om oss...
utanför jag tycker det är så förbannat skönt att få skriva av sig...

Sen finns det ju faktiskt folk som följer denna blogg och är intreserade av vad som händer i Pigges liv hur allt går och hur hon mår hur vi har det osvosv...

Och finns det nu någon som stör sig på att jag skriver och tycker att jag ber om medömkan behöver inte läsa längre än hit!!



Och min huvdvärk fortsätter...trots glasögon...det hjälpte dom första dagarna...men inte längre...har så ont i huvudet ibland så jag mår illa...
Kan hoppas att  det är pga av allt som har hänt o skall hända med Pigge..
MArtin har också ont i huvudet...o haft ett tag.. så vi tror det e pga allt som hänt och skall hända..

VI får hoppas på det iaf..

Nej nu skall jag ut med nippies sen blir sängen...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hittade dig på familjeliv..
Hoppas de fixar sig med din dotter =)
skikar en styrkekram =)

2007-11-12 @ 15:58:37
URL: http://www.nogg.se/Mil
Postat av: Lindha

Hej Pigge... självklart kommer Buddah att skriva om sig o sin lilla flikka(dig)
allt annat kul som händer i hans liv..

2007-11-13 @ 11:56:37
Postat av: maddepadde

allt är så klart hemskt när ngt är med sina barn givetvis om så andra har d värre eller bättre !

2007-11-13 @ 17:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0