NU bär det av..

till BUS...eller inte redigt nu med om en stund, åker vi allt e packat och klart..
O jag e nervös som vanligt..
Men det är jag ju alltid innan en sån hära grej..

Tack alla för kommentarerna vi fått det hjölper och stöttar hur mycket som helst.

Idag e jag ja jag känner mig knappt som en männsika..utan mer som att man går i en dröm..
konstig känsla..och svår att förklara för någon som aldrig varit där själv..

Och jag hppas verkligen att ni andra slipper det..att få känna så här är frukstansvärt påfrestande för kroppen..och man blir helt slut körd till slut.. man kan knappt prata ser suddigt..minns inget e helt förvirrad på tid dag osvosv..
Nu skall vi packa in oss i bilen för att åka iväg..

MAssa kramar till er där ute..

Kommentarer
Postat av: Lindha

*sänder än en gång styrka till Er*

2007-11-15 @ 16:51:19
URL: http://livansplace.blogg.se
Postat av: Ida Ståhl

Lycka lycka till, hoppas att allt gått bra och väntar på en bra uppdatering! :) Hoppas ni haft det OK på BUS! Kram på er

2007-11-16 @ 12:24:07
Postat av: Malin

tänker på er....

2007-11-17 @ 23:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0