Sista dagen

På pencillinen idag.. Lite tråkigt för dofte av den medicinen var hur god som helst ja det var medicinen också hihi..
Så i morron fortsätter vi på profylax tabletterna..
Hela medicin kuren hemma har gått super bra hon e sååååå dutti min lilla prinssa på att ta sin medicin precis som om hon förstår att det är för hennes eget bästa...
Förutom på 61an när hon fick pillan som var upplöst i vatten.. men det var extremt äckligt!!
Men det ordnade sig som sagt med morots pure...hihi som tur var..

Idag har vi bara haft en mys dag inne..vågar ju inte hälsa på nån eller så.. pigge får ju ikke bli sjuk!
När hon sov middag så satte jag igång en film

-Med mina bara händer- heter en en svensk film och jisses vad den var bra.. se dem... en ganska känslig film kan man säga... hur bra som helst iaf...

msn:at en hel del idag med....hihii...
sen gjorde vi mat jag o pigge o lyssnade till kasedans... och hade super skoj.. o sen åt hon som bara den... jisses vad hon åt.. en halv snichzel (eller hur det stavas) halv pot och nästan ett helt ägg...
Och idag har hon även lärt sig sitta och kunna hålla flaskan o dricka...
och hon dricker bra i vanliga fall men idag har hon drickit som bara den tom så att blöjan läckte efter 3 timmar...
men bara bra att hon dricker...


Bjuder på två härliga bilder....

image255

Behöver inte berätta vem hon röcker tunga till hihi... ser ni hennes små tänder där uppe???
brevid båda dom två kommer det två til hihihhi
image256
ganska fräsig bild som speglar sig i bordet....
hihi

image257

image258

Här ser ni hur dutti min prinsessa är.... och jag SKRYTER o är STOLT!!!

image259

MIn söta lilla prinsessa i sin gå stol.. som hon numera inte sitter i utan travar rundor i lgh med som ingenting...
längtar tills hon travar utan den....hihi


Nej nu blir det SvenssonSvensson

Kommentarer
Postat av: maddepadde

så dutti hon är så sööt

2007-11-10 @ 23:07:06
Postat av: tinkerbellan

tack för kommentaren.. Allt bra??

2007-11-11 @ 11:04:13
URL: http://www.tinkerbellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0