Snart e det dags!!

Japps snart e det dags för operation...detta har vi väntat på sååå länge. Ända sen hon var 4 månader då en plan skulle läggas..
Men nu när hon snart är 11 månader då skal detta hända.. Jag är såjävla glad för att dom äntligen gör något åt detta... Skall bli så skoj och skönt att få detta gjort.. Skall även bli intressant att höra vad dr kommer säga efter op...
för man brukar väl få prata med dr efter en op?? om hur allting har gått osvosv..??

Kan ju säga att om en v kommer jag INTE vara männiksa kommer gå valgravar på BUS....precis som jag brukar göra när det skall hända något..
Hoppas där är någon som kan få en att "glömma" för en stund!



Gick idag in på Matildas sida och för någon dag sedan kom jag att tänka på att hennes vänner gjorde youtube videos åt henne...
http://www.youtube.com/watch?v=tpzMDCWcbIs

denna gjordes när Matilda fortfarande levde..gråter än idag när ajg ser den.... den e så fin..
den finns 2 videos till där på you tube.. men denna tycker ajg bäst om..
VILKA VÄNNER säger jag...:)



allmänt så är jag inte på bra humör idag....skall vila en stund sen skall vi ha möte med en försäkringsgubbe angående Pigge.Sen skall jag in till stan å möte...
sen skall jag hem och MYSA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0