Utskrivna..

Nu e vi hemma igen...
Varit jobbiga dagar.. spec tors. Dom timmarna hon var på op var skit jobbiga...
Dom hade först sagt 45 min men sen sa dom ett antal timmar... vikket lät mera rimligt...
9,20 var hon sövd på mask.. 13,50 kom vi till uppvak.
Sen natten fick hon tillbringa på rum 11 (övervakat rum) då hon hade väldigt ont och var uppkopplad och fick massa med morfin.. och det var inte dåligt med morfin hon fick....
men skönt dom inte snålade med det iaf..

I fredags drogs morfin slangen i ryggen och "wiggodränet" som hon hade i såret...
eftersom hon inte tål domocum fick hon stesolid ist... och jisses vad vi hade roligt åt henne...
jävlar vad vi skrattade.

Op hade gått bra.. 7 st stick hade det blitt unde op.. skönt hon inte var vaken. Hon sövdes på mask för hon är otroligt svårt stucken.

Men som sagt op hade gått bra...och det var ruttet som dom  sa inne där dom varit. så alla bitar hade dom fått ut.. och skickat på analys för att se vad det var för något..

Igår tog dom morfinet helt.. har varit lite upponer så man ahr inte velat åka därifrån alls OM det nu skulle hända något....

Men nu skall vi vara hemma en mån sen skal vi få tid till nytt UL och kreatenin prov. sen skall det va e tele kont. och efter det skall det bli en skint. sen skall väl förhoppningsvis den andra delan oså bort..för det är ju den som ger henne inf. om hon  nu skulle få nån alltså..

Att ha varit på sjukhus så många dagar är mycket krävande och jobbigt man vet inte vad man skall göra..och man är trött hela tiden får ingen redig sömn och kan inte slappna av som man vill..

Så nu när man kom hem så säckar kroppen ihopa man känner hur man slappnar av och blir helt däst i kroppen..går nästan som en apa med kutad rygg och armarna släpar i marken..
Så nu blir det vila och lugn och ro..

Anledningen till att jag inte svarat i min mobil är  att det varit så intensiva dagar... o man inte mått så bra... och då vill man bara inte prata i  tele men tack ni som messat och FÖRSTÅTT!!!!!!!! Mest FÖRSTÅTT!! Finns ju vissa som inte gjort det!!!

OCh ni vet vem ni är så du behöver inte höra av dig....!


Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

asså.. jag har nog intve riktigt förståss vad det e din lilal flicka opererades för??

2007-11-19 @ 14:14:47
URL: http://www.tinkerbellan.webblogg.se
Postat av: Anonym

Hej gumman ! Synd du inte slängde i väg ett litet sms för fy fan så orolig jag varit juh att d hade hänt ngt fel osv. Ja stesolid är kanske kul en staka gång sådär för man blir ju lullig (det är ju narkotika) men o ta det var dag i sitt liv är mindre kul som mathilda =( skönt ni är hemma igen :D

2007-11-19 @ 14:24:34
URL: http://anderssonbladet.webblogg.se
Postat av: Lindha

Maja.. min maja!! Äntligen är du hemma... nu kan jag sluta oroa mig.. jag har gått min mamma på nerverna.. Pussar din Buddah
Och mamma o pappa hälsar till er alla..

2007-11-20 @ 08:17:06
URL: http://livansplace.blogg.se
Postat av: Miia

välkomna hem,verkar som allt gått bra-SKÖÖÖNT!
Var rädda om er!
kram

2007-11-20 @ 10:09:34
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0