Ingen feber men utslag

Igår var pigge feberfri HELA dan vikket var såååå skönt!!
VAr ju på kalsa hos kusin fabian....och tror ni pigge skulle sova nehe ni..hon var vaken tills vi satte si bilen för att åka hem...sen väl hemma så somnade hon om igen med en flarra puppa...
Och då var klockan 00,00.
hur ungen orkar förstår jag inte hihi...

Ja som sagt nu har hon ingen feber men utslag ist..
rödflammig dock ej lika mycket om igår...fick iaf med mig tavegyl hem...
vet inte om det är från febern eller pencillinen..
men vi får se vad dr säger som fortfarande inte ringt upp mig...


Idag har varit en fiar dag sov dock ej lika länge idag som igår trots det hade varit skönt att göra det idag...
har fixat lite på pigges rum blev dock ej helt nöjd men får köpa hem spakel först innan jag fortsätter hihihihi... annars ser det ut som om en mus har försökt gnaga sig ur äggen på 1000 ställen...

Skall nog fixa lite med våratsov rum osså har jag tänk..
faen jag skulle behöva 2-3 rum till..
NU känns det verkligen att jag vill bo i ett hus...

Nehe bäst att fortsätta så jagnte försätter mig..

Lycka till på jobb idag farmor lena..


*Skulle vara skoj att veta vem som läser ens blogg varje dag..mätaren  stiger för varje dag jue..
ni kan väl bara slänge en komm. till oss hade varit skoj,....*

Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsan!! De är klart jag kan lämna en kommentar=) Jag har följt din blogg ett tag nu. Hitta den via familjeliv. tyckte den va intressant eftersom jag legat endel i Lund med
min yngsta son som har haft njurproblem, han har fortfarande dålignjurfunktion men de är inget som påverkar han allas! han blev opererad i Lund 2 ggr under 06. Kommer säkert att lämna fler kommentarer hädanefter=) Mvh Ida

2007-10-16 @ 21:17:31
Postat av: Anonym

Här kommer en liten hälsning och en stor kram! Hoppas att utslagen är borta idag. /s

2007-10-17 @ 14:11:46
Postat av: miian

hej babe!
det är väggdekor från Ikea...både den svarta rankan och de i köket!

2007-10-17 @ 15:37:41
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Emma

hihi tack så jättmycket för din kommentar om Vera =)

2007-10-18 @ 10:14:56
URL: http://mindottervera.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0