Jävla feber

Den vill inte ge med sig alls....febernedsättande hjälper en stund och då är hon som gladast och verkligen super pigg...

Men sen så är det mest gnäll eller så sover hon....
Igår så kräktes hon med..hade nyss lagt henne gett henne lite vätska och febernedsättande..sen gick jag åter till köket för att fixa till det sista innan vi skulle lägga oss d¨hör jag det välbeknata ljudet av kräkningar....
släppte det ajg hade och sprang in till henne och tog upp henne och in med henne i duschen där hon fick ta sin andra dusch för idag..
Och pappa fick bädda rent i sängen igen....

Sen blev det lite piggeopappa mys i soffan....
Efter det så blidde det sängen för oss alla....
Pigge har inte sovit mycket i natt vaknat och pipit och jag hoppas jag skulle få sova en enda natt så jag kan orka med resten osså...men shhi fick jag jag fick knuffa o putta på martin för att han överhuvudtaget skulle reagera på att hon var vaken så han kunde gå upp så jag kunde få lite sömn men jag var ju vaken lika mycket denna natt so dom andra men men....inte mycket att göra åt bara pigge blir frisk så..



Idag skall vi åka till sjöbo och se om min pappas grav...kan inte bara sitta hemma för att pigge e sjuk måste ut lite i friska luften osså..
Sen har ajg inte avrit där på evigehter och sett om. Skall även åka till min morfars/mormors/morbors grav i vollsjö för att se om den...

LÄgger upp llite bilder idag från denna v....

collage




Piggelin glass o 40 graders feber
image236
TRots sjuker så e hon ändå den vackraste männiksan jag vet..
KOmmer två rätt skojisga bilder från när vi skulle gå till lekterapin...
och utanför där finns det ganksa så skojsiga speglar..





Kommentarer
Postat av: miian

hej...bilen ligger på blocket...en röd golf 90a....

2007-10-14 @ 10:55:22
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Emma

heej!
vad kul att du gillar å läsa min blogg hihi =)

2007-10-16 @ 10:17:07
URL: http://mindottervera.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0