Måndag 8 okt..

Ja det är inte dagens datum utan dagen vi skall på ultraljud för pigges njurar...
Jag skall säga att jag är SKIT nervös..tänk om dom ser något som inte skall vara där...något helt galet...
Men dom skall iaf titta efter vilken sida som skall börja med...
jag tror det bliv V..
men dr som bestämmer och henne skall vi ha kontakt med på onsdag telefon tid 15.15...och jag kommer att gå som på nålar hela den dagen...
för det är den dagen som vi kommer att få reda på ALLT ang op på pigge...
jag kommer bo på dass...kommer små kissa o dricka kaffe hela tiden..
tur jag inte röker längre för då hade jag väl rökat nårra paket..


Men idagens läge mår pigge bra hon har nyss haft en förkylning dock ej lika stor som den andra..men sov bort denna osså...
fick alvedon o host medicin..o nårra dagar senare var den som bortblåst...
Skönt att hon inte blir så där gnällig som vissa lir när dom e snoriga...

Tänder har hon 2 st där nere men snart 3 ser en som e på väg ut där uppe....
o vad hon kommer bli sötare när den växer ut...

Idag har det verkligen varit en toppen dag har fixat o haft mig utom hus. krattat/sopat löv och tagit fram ute möblerna från baksidan till framsida tvättat av dom och spolat o haft mig tryckt in massa kartonger och skit i bilen som MArtin får köra med till tippen sen.
Så nu e det redigt mysigt på framsidan..
mindre skoj var det på baksidan att få bort alla löv..jag bor i en hörna o ni kan ju tro jag får dit alla löv som abra finns på hela bakgården...
tog en god stund att få bort  dom sen blidde det en STOR löv hög..

När jag 6 timmar senare var färdig kom vi in drog en sväng med draken ner o in med tvätt upp med ny o in med en ny maskin..
O nu uppdat. jag bloggen lite...
Skall fixa till lite mad till oss snart..så vi kan bli mera tretta så nanna gott i natt.


Tänker på er alla där ute....

ses o höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0